19.3 C
Pals
Divendres, 29 setembre 2023
- Publicitat -

Detenen a Platja d’Aro dues persones per robar en supermercats i descobreixen que estaven en cerca i captura

Una patrulla de paisà va sospitar del cotxe amb el que circulaven i els van aturar

Temps de lectura: < 1 minuts
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

La Policia Local de Castell-Platja d’Aro (Baix Empordà) ha detingut dues persones que van robar diversos productes en establiments del municipi i que després va resultar que tenien ordres de cerca i captura. Uns agents de paisà van sospitar d’un vehicle que circulava pel municipi i van decidir aturar-lo per identificar-ne els quatre ocupants.

A dins hi van trobar productes de tot tipus que havien furtat en establiments del poble, entre els quals ampolles d’alcohol, formatges, embotits, samarretes o bosses de mà. Els quatre sospitosos no van poder acreditar que eren seus i la policia els va intervenir. Al identificar-los, els agents van comprovar que dos dels quatre lladres tenien ordre de cerca i captura i van quedar detinguts.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Bizarrap/Bizapop anuncia la sessió 57 en un extens vídeo

Aquesta mateixa setmana Bizarrap canviava el seu nom d’Instagram pel de Bizapop, fet que feia entreveure que ben aviat arribaria una nova cançó, que semblava que podria ser amb algun/a artista pop. Ara s’ha confirmat que el 4 d’octubre arribarà la sessió 57, tot i que de moment es manté el misteri de qui serà
- Publicitat -
- Publicitat -

Altres notícies

- Publicitat -