Els Mossos d’Esquadra han detingut un jove de 19 anys com a presumpte autor d’una agressió sexual a una menor en una casa de colònies de Palamós. Els fets es remunten a finals de juny i la investigació també ha acabat amb la detenció de dos joves més, un d’ells menor d’edat, per la seva presumpta participació en el furt de tres telèfons mòbils i en l’entrada sense autorització a l’establiment.
Segons la investigació, els primers fets es van produir la nit del 25 al 26 de juny, quan algú va sostreure tres telèfons mòbils propietat de la casa de colònies, que s’utilitzaven per documentar les activitats dels infants. La nit següent, els mateixos joves haurien tornat a accedir al recinte i haurien intentat obrir diversos armaris abans d’entrar en una habitació on dormien diversos menors.
En aquest segon accés, un dels sospitosos hauria fet tocaments a una menor per sobre de la roba. La nena es va despertar i va començar a cridar, fet que va provocar la fugida dels dos joves que havien entrat a l’edifici.
La investigació de la unitat d’investigació dels Mossos d’Esquadra de la Bisbal d’Empordà va permetre relacionar els dos episodis i identificar els tres presumptes implicats. El jove de 19 anys va ser detingut primer pels delictes de furt i violació de domicili i, un cop analitzats els indicis, els investigadors el van tornar a arrestar aquesta setmana com a presumpte autor de l’agressió sexual a la menor.
Els altres dos implicats, un menor d’edat i un jove de 21 anys, van ser detinguts per un presumpte delicte de receptació. Els dos majors d’edat, que no tenien antecedents, hauran de comparèixer davant del jutjat de la Bisbal d’Empordà quan siguin requerits. El menor haurà de declarar davant la fiscalia de menors de Girona.





