Detingut a Palafrugell un multireincident amb més de 40 detencions per escopir a un nadó de deu mesos davant de la mare

La Policia Local el va arrestar poca estona més tard per un delicte de vexacions, un cop es van denunciar els fets. Després de passar a declarar, el jutjat de guàrdia de la Bisbal d'Empordà l'ha deixat en llibertat.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Policia Local de Palafrugell ha detingut un multireincident d’uns 25 anys , amb més de 40 detencions, per haver escopit un nadó d’uns deu mesos. Els fets van passar en un carrer del centre de la localitat aquest dimecres pels volts de quarts d’una del migdia. La mare de la criatura passejava amb un cotxet i el nadó a dins, quan l’arrestat es va acostar i va fer-li ganyotes.

La mare, però, va sospitar que l’home estava sota els efectes de l’alcohol i va intentar evitar-ho, canviant de direcció. Va ser en aquell moment que el detingut va escopir al nadó de deu mesos i va marxar del lloc dels fets. La mare va denunciar els fets i la Policia Local va detenir el sospitós poca estona més tard per un delicte de vexacions.

L’arrestat és un jove d’uns 25 anys a qui han detingut fins a 42 vegades entre els Mossos i la Policia Local per delictes diversos, entre els quals amenaces, agressió sexual, robatoris amb força, furts o atemptats als agents de l’autoritat. Després de passar a declarar, el jutjat de guàrdia de la Bisbal d’Empordà l’ha deixat en llibertat.

- Publicitat -
- Publicitat -

14 COMENTARIS

  1. Cal ma dura amb aquesta gentussa. Té només 25 anys i ja acumula 42 detencions, entre d’elles per abús sexual. L’agafen i el deixen en llibertat mentre la víctima encara està declarant, així funciona el nostre sistèma‍♂️

  2. Escupir a un nado… cuant odi tenen a dins Aquets perdonatges ..
    estem arreclats!!
    Quin futur mes dolent !!

  3. No digueu la nacionalitat, no! No sigui que s’ofengui! Sort que quan la Silvia Orriols tingui poder us fotrà una patada al cul a tots! A polítics, la premsa i als defensors dels islamistes

  4. Això és una vergonya, els jutges son molt benèvols o hi ha un vuit a la llei que es tindria que revisar. Es inacceptable tot lo que está passant es el món al reves.

Comments are closed.

La platja Gran de Palamós manté un any més el sistema d’accés autònom al mar per a persones amb mobilitat reduïda

Es tracta d'un servei pioner al litoral de l'Estat que arriba a la seva tercera temporada consecutiva. La instal·lació se suma a altres recursos d'accessibilitat i al servei de bany assistit que ofereix el municipi.

Altres notícies