23.3 C
Pals
Dilluns, 8 setembre 2025
- Publicitat -

Detingut un home de 22 anys a La Bisbal per un robatori

El 25 de febrer, els Mossos d’Esquadra van detenir un home de 22 anys i veí de la Bisbal d’Empordà, presumpte autor d’un robatori en un establiment comercial de La Bisbal.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El furt va tenir lloc el dia 6 de febrer en un bar situat al carrer de l’Aigüeta de la Bisbal. A dos quarts de sis de la tarda, un home va forçar i apujar la persiana del local i es va endur la caixa.

La investigació duta a terme pels mossos es va concretar el dia 25 de febrer amb la identificació i detenció del presumpte autor dels fets, el qual té antecedents penals. Tot i així, el jutjat l’ha deixat en llibertat amb càrrec.

Recordem que, per fer front a diversos robatoris en poc temps,  s’ha posat en marxa un dispositiu de seguretat a La Bisbal i s’estan realitzant diverses investigacions alhora. No es descarten futures detencions en el futur.

- Publicitat -
- Publicitat -

Sant Feliu enderroca l’antiga fonda del Gas Vell i l’edifici adjacent

El procés forma part del desenvolupament d’un nou sector urbanístic i també vol millorar la seguretat i la visibilitat de l’aparcament proper, ara molt limitades.

Altres notícies