18.1 C
Pals
Dimarts, 17 juny 2025
- Publicitat -

Dia rúfol amb precipitacions més probables a la nit

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui tenim una jornada plenament de tardor amb cel força gris i tapat.  

Durant tot el dia ens acompanyaran intervals de núvols i el Sol serà difícil de veure, fent que hi hagi poca amplitud tèrmica entre la temperatura mínima i la màxima. 

Es poden produir precipitacions que seran en general de caràcter feble en qualsevol moment del dia, però quan seran més probables és entre aquesta nit, durant la pròxima matinada i fins demà al matí. 

La situació marítima també es veurà alterada cap a la nit amb vent del nord a la costa i onades de més de 2.5 m d’alçada. 

Demà millora el temps tot i que durant les primeres hores del matí encara seran probables alguns ruixats.

- Publicitat -
- Publicitat -

Sopa de Cabra retorna als escenaris: 10 concerts vestits d’”Animal”

Sopa de Cabra ha decidit acabar el curs 2025 amb un cop de puny al cor. Una última gira abans d’una aturada de nou mesos. Un comiat temporal que té regust d’història viva del rock català. Aquest viatge ha estat batejat amb el nom d’“Animal”, i no per qualsevol motiu. La banda gironina vol recuperar

Altres notícies