22.6 C
Pals
Dimecres, 17 setembre 2025
- Publicitat -

Dijous Paella tanca el Festival Rumb(A) Palamós

El concert serà gratuït, al Passeig del Mar a partir de les 22.30h

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Dijous Paella tanca el Festival Rumb(A) Palamós
Loading
/

El Festival Rumb(A)Palamós tanca demà la seva edició d’enguany amb un concert de Dijous Paella. Un espectacle que es preveu festiu i amb la barreja de sonoritats i colors característica de la banda. El concert serà gratuït, al Passeig del Mar a partir de les 22.30h.

L’objectiu del festival és posar en valor la música popular en el gènere de la rumba catalana a la Costa Brava, com explica el seu impulsor Roger Vidal.

Per aquesta cinquena edició han passat pel Rumb(A)Palamós el concert de Landry i la FM, Bananna Beach, Jaume Ibars i Hora de Joglar. Tots els concerts han estat gratuïts i s’han celebrat a espais com el Passeig del Mar, Plaça Catalunya i el Parc del Convent dels Agustins.

- Publicitat -
- Publicitat -

Esquerra reclama al Govern que actuï pel veto de l’estelada al Bisbal Bàsquet

Esquerra Republicana demana al Govern que intervingui davant el veto de la Federació Espanyola de Bàsquet a la samarreta amb estelada del Bisbal Bàsquet. El partit defensa que l’equip ja l’havia utilitzada durant anys sense problemes. Tot i acceptar la decisió, el club no la comparteix i segueix venent la samarreta original als seus aficionats.

Altres notícies