Dimarts variable amb núvols baixos i vent de gregal

Isaac Vilà
Isaac Vilà
L'Estartit, 2000. M'agrada estar sempre a prop del mar on practico moltes activitats. Soc geògraf, regatista i jutge de regates de vela. La meteorologia m'ha fascinat sempre, per la connexió què tinc amb els esports aquàtics i a l'aire lliure. Sempre tinc un ull posat al cel i a la mar. Actualment, també faig el temps del cap de setmana a ElNacional.cat.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La situació atmosfèrica continua dominada per vents generalment de llevant a tota la Mediterrània occidental què ens portaran un dimarts amb el cel variable i amb estones de cel cobert, sobretot al matí.

La temperatura màxima quedarà un xic més curta. No esperem pluja.

Vent de Gregal des del matí, d’intensitat moderada, amb tràngol d’aquesta direcció a la mar.

De cara dimecres continuarem amb la variabilitat.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Ginestà i Nil Moliner uneixen veus en una nova cançó que arribarà el 4 de setembre

Ginestà i Nil Moliner han anunciat una nova col·laboració que arribarà a les plataformes digitals el pròxim 4 de setembre. El grup ho ha fet públic aquest dilluns a través de les xarxes socials, on ha revelat també el títol de la cançó: ‘Amb qui estaràs?’. El tema va començar a escriure’s fa mesos i
- Publicitat -spot_img

Altres notícies