Dos detinguts per robar en un habitatge a Sant Feliu de Guíxols

Un dels pressumptes lladres és menor d'edat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Mossos d’Esquadra van detenir divendres a la tarda a dues persones per robar pressumptament a un habitatge de Sant Feliu de Guíxols, segons han informat diversos mitjans. Una d’aquestes persones és menor d’edat: té 17 anys, i l’altre, 23. Així doncs, el que és menor ha quedat a disposició del seu representant legal després de declarar, però tan bon punt sigui requerit, haurà de presentar-se a la Fiscalia de Menors de Girona. L’altre presumpte lladre, amb antecedents, també va quedar en llibertat i haurà d’anar a declarar al jutjat.

Va ser un veí que va alertar als mossos que havia vist com els dos joves van saltar una tanca i havíen forçat una porta per entrar al domicili. Els Mossos d’Esquadra van localitzar els dos suposats joves al carrer Bateries del municipi.

 

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Quins tràmits han d’assumir avui els pagesos i com ha canviat la gestió del camp català

Iniciem una sèrie de reportatges per explicar què implica ser pagès avui. Aquesta primera peça analitza com ha canviat la gestió del camp català durant les darreres dècades, amb més normativa, registres i tràmits administratius. També explora la relació entre la pèrdua de pagesia, l'expansió dels boscos i el debat sobre la prevenció dels grans incendis forestals.

Altres notícies