18.7 C
Pals
Dissabte, 18 octubre 2025
- Publicitat -

Dua Lipa anuncia el seu tercer disc “Radical Optimism”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dua Lipa ha anunciat aquest dimecres que el seu esperat tercer disc es dirà “Radical Optimism” i que es publicarà el 3 de maig.

Serà el relleu del popular “Future Nostalgia” i s’espera amb moltes ganes, després d’haver-ne pogut escoltar els senzills ‘Houdini’ i ‘Training Season’, amb un so més psicodèlic que li ha donat Kevin Parker dels Tame Impala.

Així mateix també ha donat a conèixer els títols de la resta de cançons, sembla que no inclourà cap col·laboració, a no sé que es publiqui algun remix.

El disc estarà inspirat en el propi autodescobriment de la cantant, i que es nodreix des de l’alegria i la felicitat de tenir les coses clares en situacions que abans li semblaven impossibles d’afrontar. Fa un parell d’anys, un amic li va mostrar el terme “Optimisme radical” i va sentir curiositat de jugar amb ell i d’incorporar-lo a la seva vida.

A partir d’aquí es va trobar repassant la història musical de la psicodèlia, el trip hop o el britpop, gèneres que es va endur a l’estudi de gravació.

L’entrada Dua Lipa anuncia el seu tercer disc “Radical Optimism” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:10:20

Júlia Breiz: “L’arquitectura ha de vetllar pel benestar de les persones i respectar el territori”

Durant el festival Fonament de Calonge, s'ha fet una reflexió profunda sobre l'arquitectura i l'urbanisme, especialment en una zona del territori gironí que ha patit les conseqüències d’un desenvolupament desmesurat durant les dècades passades. En una entrevista amb Júlia Breiz, vocal del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC) a Girona, s'han abordat els reptes que suposa l’accés a l’habitatge, les dinàmiques urbanístiques històriques i les oportunitats d’innovació en l’arquitectura per a la millora de la qualitat de vida de la ciutadania.

Altres notícies