10.4 C
Pals
Dimecres, 28 gener 2026

Eduard Gener presenta Diumenge

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Eduard Gener presenta el seu segon disc Diumenge (RGB Suports, 2017). Aquest llarga durada és un compendi de 10 cançons pròpies influenciades pels discos que sonaven a la platina del tocadiscs de la casa els seus pares cada Diumenge, quan Gener era tot just adolescent. És un homenatge a una època alegre i un disc optimista sense ser un conte de fades. En el pla musical, Gener mescla en aquest disc estils com rhythm and blues, swing i cançó d’autor. Tant en la temàtica de les lletres com en la música, Diumenge és un disc força diferent de l’anterior, Les Avingudes, que era més tràgic i pausat.

Diumenge és un disc proper al jazz, d’estil clàssic però amb un so actual i un directe entusiasta ja sigui amb un Eduard Gener sol al piano com acompanyat del seu fantàstic combo de músics.

El disc es podrà adquirir a partir d’aquest divendres 3 de març.

Tracklist

1. Res és just en l’amor i el llit
2. Salva’m
3. A soles amb tu
4. És aquí
5. Dues cames
6. Diumenge
7. Fes-me l’any
8. Les meves rimes
9. A la meva ombra
10. Americana melodia

- Publicitat -
- Publicitat -
00:18:16

Els Descarrilats: “Anem enfeinats fins l’últim moment, però el premi es veure la cara del públic”

Els membres de la colla “Els Descarrilats” estan ultimant els preparatius per al Carnaval, amb la il·lusió intacta malgrat les dificultats. Entre l'esforç per acabar les carrosses a temps i les esperades disfresses fetes a mà, els Descarrilats esperen que el resultat d'aquest any sorprengui el públic i els jurats.

Altres notícies