El Calonge continua allà mateix

Era molt important sumar després de dues derrotes consecutives, i el Calonge va poder salvar un punt al temps de descompte

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’empat obtingut al camp del Cal Aguidó, sumat a la derrota del Malgrat i la victòria del Farners, fa que els verd-i-vermells es mantinguin en la quarta posició.

Era molt important sumar després de dues derrotes consecutives, i el Calonge va poder salvar un punt al temps de descompte.

Si bé els calongins s’havien avançat en el marcador als 23 minuts, i van conservar el 0 a 1 durant bona part del matx, entre el minut 78 i el 80 van veure com els locals capgiraven el resultat.

Afortunadament, als 96 minuts Albert Moreno va poder establir el gol de l’empat a 2 i donar d’aquesta manera un punt al seu equip.

- Publicitat -
- Publicitat -

Libèrica Trio captiva Platja d’Aro amb la seva fusió de música tradicional catalana, jazz i flamenc

L’actuació, liderada pel contrabaixista gironí Manel Fortià, ha marcat l’equador de la vint-i-novena edició del certamen.

Altres notícies