24.5 C
Pals
Dimecres, 16 juliol 2025
- Publicitat -

El cinquè disc de Blaumut es dirà “Olímpica i Primavera”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Blaumut han anunciat aquesta setmana que el seu cinquè disc portarà per nom “Olímpica i Primavera” i que arribarà el proper 15 de març.

D’aquest nou disc n’hem pogut escoltar cançons com ‘Ficció‘, ‘El que vull‘ o el nou avançament ‘Mercromina’ estrenat aquestes últimes hores.

La presentació del disc tindrà lloc el 8 d’abril a l’Auditori de Girona en el marc del festival Strenes. Posteriorment actuaran en alguns altres festivals del país.

El que també ha avançat el grup és la portada del disc, que ha estat obra del cantant del grup Xavi de la Iglésia.

L’entrada El cinquè disc de Blaumut es dirà “Olímpica i Primavera” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Neix Feroe, un nou festival íntim i de qualitat a Barcelona

Barcelona suma una nova cita imprescindible al seu calendari musical: el festival Feroe, que se celebrarà els dies 14 i 15 de novembre a La Carpa del Poble Espanyol. Amb un format reduït, un únic escenari i tres artistes per nit, el festival aposta per una experiència acollidora, allunyada de la massificació, la immediatesa i

Altres notícies