El conseller Sàmper lliura a Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró la distinció HOLA família!

Aquesta distinció reconeix l’aposta de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró per l’excel·lència en turisme familiar, així com l’adaptació dels seus serveis a les necessitats de les famílies, especialment infants i adolescents

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Reconeixen Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró amb la distinció oficial “Catalunya, HOLA família!” a la Fira Internacional de Turisme de Madrid (Fitur). El diploma l’ha lliurat pel conseller d’Empresa i Treball, Miquel Sàmper, a Imma Gelabert, primera tinent d’alcalde i regidora de Turisme del municipi, en un acte celebrat a l’estand de Catalunya. La directora general de Turisme, Cristina Lagé, i la directora de l’Agència Catalana de Turisme, Arantxa Calvera, també hi han estat presents.

Aquesta distinció reconeix l’aposta de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró per l’excel·lència en turisme familiar, així com l’adaptació dels seus serveis a les necessitats de les famílies, especialment infants i adolescents. A més, els esforços se centren en aspectes com la sostenibilitat, la col·laboració publicoprivada i la implicació dels residents en l’estratègia turística.

Els beneficis del reconeixement inclouen la participació en projectes innovadors, major visibilitat en campanyes de promoció internacional i accés preferent a accions vinculades al turisme familiar. També permet desenvolupar campanyes conjuntes amb l’Agència Catalana de Turisme i reforçar la coordinació de les destinacions turístiques.

El programa “Catalunya, HOLA família!” introdueix novetats com la possibilitat que empreses i entitats turístiques s’afiliïn individualment, sense necessitat de pertànyer a una destinació concreta. També inclou requisits com l’oferta d’experiències segmentades per franges d’edat i la participació de cellers i productors que ofereixin activitats per a famílies.

Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró destaquen per espais i activitats familiars com el Carnaval de Platja d’Aro, el festival Xalaro, el Pessebre Vivent de Castell d’Aro o la possibilitat de fer observació d’aus al Parc dels Estanys. Actualment, cinc destinacions més a Catalunya compten amb aquesta distinció: Santa Susanna, Salou, Lloret de Mar, Vilanova i la Geltrú, i Sant Pere Pescador.

- Publicitat -
- Publicitat -

Lildami, Flashy Ice Cream i dani6ix & IZZKID entre els artistes catalans del Brunch Electronik Festival 2026

El Brunch Electronik Festival torna a Barcelona per consolidar-se com una de les cites d’electrònica referents de l’estiu. Al Parc del Fòrum s’hi aplegaran més de 60 grans noms de l’electrònica mundial amb un lloc reservat pel talent català. Del 7 al 9 d’agost podrem gaudir de la música dels ja consolidats Lildami, Flashy Ice

Altres notícies