12 C
Pals
Divendres, 3 octubre 2025
- Publicitat -

El Febrer s’acomiada amb temperatura suau al migdia i tranquil·litat meteorològica

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El mes de febrer arriba avui al seu darrer dia i meteorològicament ho sense canvis i encara sota efecte de l’anticicló que ha estat el protagonista d’aquest mes.  

Ahir es van assolir valors de temperatura de fins a 23ºC a la bisbal d’Empordà i propers als 20ºC a la zona costanera. Avui també esperem tenir un dia en general assolellat o amb pocs núvols i alguna boirina matinal a l’interior. Novament el fred del matí contrastarà amb l’ambient suau del migdia. 

Pels propers dies el març començarà també sota la influència anticiclònica però els models a mitjà termini ja indiquen un canvi en la tendència del temps a finals de la setmana i principis de la vinent. 

- Publicitat -
- Publicitat -

La Fúmiga s’acomiada amb dos últims concerts a Barcelona i València

La Fúmiga anuncia la seva retirada definitiva amb un emotiu missatge a les seves xarxes socials. El famós grup valencià dirà adeu al seu públic en els que seran els seus dos darrers concerts. Dues cites úniques que tindran lloc el 17 d’octubre de 2026 al Sant Jordi club de Barcelona i el 24 d’octubre

Altres notícies