El Festival·B celebra 10 anys amb Mushka, Julieta, Guillem Gisbert o Maria Hein

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Banner dietetica genciana

El Festival•B celebrarà el seu desè aniversari al Parc del Fòrum els dies 27 i 28 de setembre detectant les noves sensibilitats musicals emergents que marquen la tendència més actual. L’últim festival de l’estiu a Barcelona anuncia un segon avanç artístic ple de talent dins de l’escena independent i alternativa.

Encapçalant aquest nou avançament trobem a Mushka, responsable de refrescar l’escena urbana amb un desvergonyiment innat. També es confirma la presència de Julieta amb la seva capacitat per trenar hits de pop tan càlid com acolorit. El tercer nom propi és el de Guillem Gisbert, que després de 15 anys al representatiu grup Manel, ha decidit volar en solitari presentant el seu primer disc. Tampoc faltarà al festival la Maria Hein que triomfa amb el disc “TOT ALLÒ QUE NO SAP NINGÚ”.

Les entrades per dies del Festival•B es posaran aquest dimecres, 19 de juny a partir del migdia.

L’entrada El Festival·B celebra 10 anys amb Mushka, Julieta, Guillem Gisbert o Maria Hein ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Banner EGM Ràdio Capital

Rod Stewart anuncia la seva última gira: “The Final Encore Tour”

Rod Stewart ha anunciat que posarà punt final a les grans gires amb “The Final Encore Tour”, que durant el 2027 el portarà per diferents ciutats del Regne Unit i Europa. El músic britànic, de 81 anys, ha assegurat que aquesta serà “definitivament” la seva última gira, tot i que no descarta continuar oferint algun
- Publicitat -

Altres notícies