El Govern obvia Vall-llobrega en les inversions en centres educatius

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Govern ha aprovat aquest dimarts encarregar a Infraestructures de la Generalitat diverses actuacions en centres educatius per un valor de 99,1 milions d’euros. Les obres encarregades inclouen ampliacions, adequacions, nova construcció i projectes de reforma, ampliació i millora, tant d’escoles com d’instituts.

Les prioritats d’inversió obvien Vall-llobrega, que fa anys que reclama una escola nova. Per ara, les mobilitzacions de famílies i comunitat educativa no han trobat una resposta concreta. De fet, segons ha pogut saber Ràdio Capital, l’AMPA i la direcció del centre estan pendents d’una reunió amb el director general de Centres Públics del departament d’Ensenyament. Ensenyament va plantejar-ho arran de les mobilitzacions i la recollida de signatures, però la trobada encara no té data. En aquest context, l’aprovació de les inversions de la Generalitat en centres educatius ha sorprès l’AMPA del CEIP Vall-llobrega, que no en sabia res. Al llistat hi ha inversions en la construcció de nous centres, com ara 6,8 milions d’euros per al nou institut de Vilablareix, 3,6 milions per a un nou centre de secundària a Caldes de Malavella o 4,1 milions d’euros per a l’ampliació de l’escola Gegant del Rec de Salt, entre altres.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:00:17

No és un incendi a Sant Antoni de Calonge. És boira marinera i així es produeix aquest fenòmen

La boira marinera ha tornat a ser protagonista aquest matí a Sant Antoni de Calonge. El fenomen s’ha produït després de diversos dies de calor intensa a l’Empordà, amb temperatures superiors als 33 graus. L’aire càlid i humit, en contactar amb l’aigua més freda del Mediterrani, es condensa i forma aquesta espectacular boira que avança des del mar cap a la costa.

Altres notícies