27 C
Pals
Dimarts, 15 juliol 2025
- Publicitat -

El Palafrugell cau derrotat al camp del líder

Els blanc-i-negres continuaran una jornada més amb els mateixos 7 punts, a la setena posició de l'OK Lliga Plata

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Rivas Las Lagunas ha fet valer la seva condició de favorit, i ha guanyat un Corredor Mató Palafrugell que arribava a la pista dels madrilenys després de la seva primera victòria la setmana passada.

Gerard Llobet ha avançat l’equip madrileny a la primera part, i Roger Monserrat feia el segon gol local abans del descans.

A la segona part, novament Gerard Llobet ha establert el 3 a 0, que ja semblava sentenciar el matx. Els palafrugellencs només han pogut maquillar el resultat amb el 3 a 1 definitiu, aconseguit per Rubén Ruiz.

Els blanc-i-negres continuaran una jornada més amb els mateixos 7 punts, a la setena posició de l’OK Lliga Plata.

El proper partit dels baixempordanesos serà el dia 10 de desembre, a casa, contra el Sant Feliu.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:22:15

Xicranda: “Gravar un àlbum amb havaneres inèdites de Roglan ha estat una oportunitat única i especial”

Aquest dimecres 16 de juliol, el duet d'havaneres Xicranda presenta el seu nou àlbum, amb havaneres inèdites del compositor de 'La Barca Xica', en un acte a la Biblioteca de Palafrugell. Recuperem el que ens van explicar durant el programa especial de la Cantada d'Havaneres de Calella.

Altres notícies