13.7 C
Pals
Dijous, 12 febrer 2026

El Palamós goleja al Palafrugell (1-6)

El Degà disputarà un nou amistós avui a casa contra el Cassà (20h)

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Palamós ha sumat la segona victòria aquesta pretemporada enfront el Palafrugell a l’Estadi Municipal Josep Pla Arbonès, i ho ha fet golejant als blanc-i-negres per 1-6. El Degà va fer jugar diversos futbolistes del primer equip i també del Juvenil A, que juga la Lliga Nacional Juvenil.

El primer gol palamosí el va fer Lamisha al minut 7. Pol Lozano va ampliar el marcador al 30′. Ja va ser a la segona part quan van arribar la resta de gols. Al minut 55, Pep Roca feia el 0-3; tres minuts més tard, anotava el quart Xevi Germán; al 70′, tornava a marcar Pep Roca; al 80′, el Palafrugell retallava distàncies (1-5) i sentenciava el matx Raúl, al 85′, a favor del club groc-i-blau.

El Palafrugell continua preparant la temporada i, per la seva banda, el Palamós encara ja la recta final de la pretemporada amb un nou amistós avui contra el Cassà (20h) i el dissabte contra el Manresa (20h).

Nous fitxatges palamosins

L’entitat palamosina ha anunciat la incorporació al primer equip de Pol Tarrenchs i Lucas Allende. Els dos vénen de la Unió Esportiva Llagostera. Tarrenchs és lateral dret, té 21 anys i s’ha format al Girona i a la Damm. Per la seva banda, Allende és migcampista, té 20 anys i també havia jugat al futbol base del Girona.

- Publicitat -
- Publicitat -

Festival Terramar anuncia els primers artistes de la seva 9a edició

El festival arrencarà el 31 de juliol amb Sílvia Pérez Cruz, en una cita especialment simbòlica que coincideix amb els 30 anys de trajectòria artística de la cantautora i la presentació del seu nou disc amb cançons inèdites. L’endemà, 1 d’agost, serà el torn de Sergio Dalma, que presentarà en directe “Ritorno a Via Dalma”

Altres notícies