El Palamós segueix al límit de la salvació

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els palamosins han perdut aquest diumenge al camp del Vilafranca per 1 a 0 i continuen només una plaça per sobre el descens, amb els mateixos punts que el Granollers (27), qui encapçala aquesta zona. El Palamós, però, es manté a la dissetena posició de la salvació perquè té un millor gol average que el Granollers.

El partit a Vilafranca va ser un partit molt igualat, amb uns percentatges de possessió molt similars. Però el gol matiner al minut 8 de l’equip local i la seva solidesa defensiva van fer que l’equip de Pitu Batlle cedís els 3 punts a Vilafranca.

El diumenge 1 d’abril el Palamós rebrà al Vilassar de Mar, cuer del grup cinquè de Tercera Divisió i equip al qual els palamosins van poder aconseguir un empat a domicili. Una victòria el proper cap de setmana oxigenaria la complicada situació del Palamós.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Els Amics de les Arts, 31 FAM, Miki Núñez i Teràpia de Shock a les Fires de Girona 2026

Girona ja prepara les Fires de Sant Narcís 2026, que se celebraran del 23 d’octubre a l’1 de novembre amb una programació que tornarà a repartir bona part de l’activitat musical entre la Copa, a la Devesa, i el parc del Migdia. El programa manté l’aposta per les nits temàtiques i combinarà pop, música urbana
- Publicitat -spot_img

Altres notícies