10.9 C
Pals
Diumenge, 22 febrer 2026

El Palamós s’enfronta a l’Hospitalet en el seu darrer partit a Tercera Divisió

Cap dels dos equips es juga res, però el Palamós cercarà acomiadar-se de Tercera Divisió amb una victòria

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després de consumar el seu descens a Primera Catalana, el Palamós disputarà l’últim partit de la temporada al Municipal contra L’Hospitalet. Per al Degà, és un partit intranscendent, ja que no hi ha res en joc pels interessos dels groc-i-blaus. Això sí, volen acomiadar-se de la categoria i de la seva afició mostrant una gran imatge.

D’altra banda, l’Hospitalet no es juga res de gran importància. A la jornada anterior, va assegurar-se la participació als play-off que permeten l’ascens a Segona Divisió B. Amb aquest partit, que es disputarà el diumenge a les dotze del migdia, l’equip visitant podria arribar a la segona posició. Actualment, és tercer amb 68 punts.

Així doncs, els palamosins buscaran tancar la temporada amb una petita recompensa, la victòria.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

(Galeria) Més de 250 persones participen a la gran xocolatada dels 25 anys de Ràdio Capital

Més de 250 persones van participar en la xocolatada popular que va donar el tret de sortida als 25 anys de Ràdio Capital. Música en directe, concursos, premis i un programa especial a peu de plaça van convertir la tarda en una gran festa de ràdio de proximitat. L’emissora també va presentar el nou logotip i la nova imatge sonora.

Altres notícies