El parc d’aventura de la Fosca torna a la Comissió d’Urbanisme de Girona

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El projecte del parc d’aventura de la Fosca torna a passar en mans de la Comissió d’Urbanisme de Girona. El ple municipal de Palamós ha aprovat aquest dimarts el text refós del pla urbanístic que es va encallar a la Comissió.

El projecte del parc d’aventura de la Fosca torna a caminar després de quedar encallat a la Comissió d’Urbanisme de Girona el passat mes de juny. Segons va avançar Ràdio Capital, aquest organisme de la Generalitat va acordar suspendre el pla especial del parc, a l’espera que es demostrés que no hi havia alternatives en terrenys de menor protecció. A més, demanava que es respectes al màxim la massa boscosa de la zona.

El consistori ha tornat a aprovat el text amb algunes esmenes perquè, ara sí, pugui tenir el vistiplau de la Generalitat. El parc d’aventura de la Fosca serà un equipament amb circuits aeris amb tirolines i cordes damunt dels arbres d’un bosc del costat del Càmping King’s. Els circuits seran de diferents nivells de dificultats i n’hi haurà d’infantils i per a adults.

- Publicitat -
- Publicitat -

Impulsen una campanya de micromecenatge per restaurar la façana del Casino La Constància de Sant Feliu

El projecte de rehabilitació d'aquest edifici, declarat bé cultural d'interès nacional, podria costar uns 450.000 euros. 

Altres notícies