El PDeCAT vaticina que el nou govern de Palafrugell serà “feble i agònic”

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Partit Demòcrata de Palafrugell vaticina que el nou govern de Juli Fernández serà “feble i agònic”. El partit que lidera Albert Gómez assegura en un comunicat que l’alcalde haurà de “teledirigir l’Ajuntament des del seu despatx”. A més, creu que les àrees dependran de la figura dels tècnics municipals per la manca de “lideratge” dels seus regidors.

L’antiga Convergència també critica els canvis en l’Institut de Promoció Econòmica, una entitat que fins ara dirigia Albert Gómez. “Trinxar-lo en diferents seccions, per conveniència política, no és la millor manera de potenciar l’entitat”, afirma el PDeCAT.

El Partit Demòcrata avisa que no permetran que el nou govern contracti gerents o càrrecs de confiança per “compensar les febleses i mancances del seu equip actual”. El PDeCAT s’obre al dialogar amb el govern, però avisa que no donaran “carta blanca”.

- Publicitat -
- Publicitat -

Un nou curs pioner forma professionals per actuar en emergències mèdiques al mar des de l’Estartit

La formació vol millorar l’atenció abans d’arribar a port i reduir la mortalitat per ofegament. El programa combina teoria i simulacions reals amb professionals sanitaris i equips de rescat.

Altres notícies