29.3 C
Pals
Dilluns, 16 juny 2025
- Publicitat -

El Perfumerías Avenida supera l’Uni Girona

Les gironines no van poder evitar la segona derrota de la temporada a la competició domèstica

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Les de Salamanca no es deixen sorprendre a la seva pista, davant d’un Spar Girona que arribava amb la moral alta després de dues victòries seguides.

Tot i començar amb bones sensacions en aquest clàssic de la Lliga Femenina, les gironines no van poder evitar la segona derrota de la temporada a la competició domèstica per un clar 68 a 52.

I això que les jugadores entrenades per Laura Antoja van començar prou bé, amb un 25 a 15 al final del primer quart.

Però en el segon, les locals van capgirar les coses per marxar al descans amb un 38 a 29 a favor.

A la represa, la tònica no va variar, i malgrat els 16 punts de Kelsey Mitchell per part de l’Uni, el Perfumerías no va deixar que les visitants s’acostessin en el marcador.

En 3 partits, 2 derrotes i 1 triomf de l’Uni, una estadística que cal millorar ràpidament per no desenganxar-se de la part alta.

La setmana vinent, un nou test de màxima dificultat. El Guipúscoa, que ha guanyat els 3 partits jugats, visitarà Fontajau.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:04:50

Xavier Roca: “Hem portat el Japó a l’Empordà sense perdre la nostra essència”

El fundador del grup Nomo, Xavier Roca, ens explica com ha fusionat la cuina japonesa amb el territori gironí des dels seus restaurants de l’Empordà i Girona. Parla de clients, plats icònics com l’Ebitxili, i vins de proximitat. Un recorregut pels sabors del Japó amb accent empordanès i una trajectòria de 18 anys.

Altres notícies