24.3 C
Pals
Dilluns, 25 agost 2025
- Publicitat -

El reconeixement facial és el possible futur de les entrades de concerts

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ja fa un temps que les entrades de format imprès queden cada cop més i més enrere degut a la versió digitalitzada que portem al mòbil, sembla que ara Ticketmaster i Livenation estan posant interès en les noves tecnologies de reconeixement facial.
Ambdues empreses han invertit en la companyia tecnològica Blink Identity, els quals afirmen poder identificar a les persones en tan sols mig segon a partir de les característiques facials de cada persona. 
Encara hi ha plans oficials d’implementar aquesta modalitat, per tant haurem de seguir sortint de casa ben preparats per anar als concerts! 

- Publicitat -
- Publicitat -

La Generalitat destina més de 296.000 euros per preservar i fomentar la cria de races autòctones catalanes en risc d’amenaça

Els fons, cofinançats amb el Ministeri d’Agricultura, donen suport a deu associacions de criadors per impulsar programes de cria, llibres genealògics, bancs de germoplasma i proves genètiques.

Altres notícies