22.2 C
Pals
Dijous, 1 maig 2025
- Publicitat -

El SSIBE fa una donació a Càritas de 5,8 tones d’aliments i altres productes bàsics

És el 12è any consecutiu que es fa la donació i s'ha repartit entre Palamós, Sant Feliu de Guíxols, Palafrugell, la Bisbal d'Empordà i Torroella de Montgrí.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà (SSIBE) ha donat aliments, productes per a la higiene personal i de neteja a les delegacions locals de Càritas del Baix Empordà. Segons Revista del Baix Empordà, la donació consta de 5’8 tones d’aliments i productes de primera necessitat, i s’han repartit entre Palamós, Sant Feliu de Guíxols, Palafrugell, la Bisbal d’Empordà i Torroella de Montgrí.

En el dotzè any consecutiu que es fa la donació, aquesta ha estat possible gràcies a l’aportació del SSIBE i Emporhotel per un valor de 3.300 euros, a la qual s’hi han sumat també les empreses Darnés, Aneto, Dibosch i Anela Fruits.

A l’acte hi han assistit representants de les diferents delegacions de Càritas del Baix Empordà: Maria José Rosich, Marissa Grassot, Eugeni González i Mikel Zabala; el president del Patronat de SSIBE, Lluís Puig; el Gerent de SSIBE, Xavi Pérez; i Miquel Ortega, d’Emporhotel.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Arriba la quarta edició del VillarFest

A ple cor d’un dels barris més emblemàtics de Barcelona, el barri de Gràcia, se celebrarà un festival que il·luminarà els seus carrers després de l’apagada d’aquest dilluns i donarà la benvinguda a l’estiu. Els joves estudiants de cicles formatius del Centre Villar organitzen la quarta edició del VillarFest, que tindrà lloc el pròxim 7

Altres notícies