20.6 C
Pals
Divendres, 14 novembre 2025
- Publicitat -

El Suprem rebutja tots els recursos contra l’indult de Dolors Bassa

La sala contenciosa-administrativa estima les al·legacions formulades per l'Advocacia de l'Estat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Tribunal Suprem ha rebutjat tots els recursos presentats contra l’indult concedit pel govern espanyol a Dolors Bassa i la resta de líders independentistes condemnats per la causa de l’1-O.

La secció cinquena de la sala contenciosa-administrativa ha decidit per majoria estimar les al·legacions prèvies formulades per l’Advocacia de l’Estat i conclou que “en tots i cadascun dels recursos interposats” hi ha “manca de legitimació activa”.

El Suprem ha descartat la legitimació del PP, de Vox així com dels dirigents de Cs Inés Arrimadas, Carlos Carrizosa i José María Espejo-Saavedra.

També rebutja els recursos dels diputats i exdiputats del PPC Alejandro Fernández, Santiago Rodríguez, Andrea Levy, Juan Bautista Milian i Lorena Roldán i de l’exdelegat del govern espanyol a Catalunya Enric Millo.

La sala contenciosa-administrativa tampoc accepta la legitimació de l’associació Pro Patrimonium Sijena y Jerusalén i de Convivència Cívica Catalana.

- Publicitat -
- Publicitat -

Rosalía fa història al Regne Unit amb l’àlbum “LUX” i aconsegueix el millor rànquing de la seva carrera

Rosalía, aconsegueix aquesta setmana la millor marca de la seva carrera gràcies al molt comentat àlbum de pop clàssic avantguardista “LUX”. El quart treball d’estudi de la cantautora de Sant Esteve Sesrovires estableix un nou rècord a la llista oficial britànica: es converteix en l’àlbum més ben posicionat de la història per part d’una artista

Altres notícies