9.8 C
Pals
Diumenge, 7 desembre 2025
- Publicitat -

Dimecres amb cel parcialment cobert i sol enteranyinat

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Encetem un nou dia que tornarà a ser força calorós, temperatura mínima al voltant dels 16ºC i la màxima entre els 27 i 28ºC. Tindrem sol però aquest estarà a estones parcialment cobert o esmorteït pel pas de núvols alts i mitjos.

De cara a la propera matinada o primera hora del matí de dijous la nuvolositat pot ser força compacte i fins i tot deixar alguna gota, poca cosa, perquè en general dijous, aniran marxant els núvols amb una Tramuntana que bufarà amb força moderada, cops de fins a 50 km/h al terç nord del Baix Empordà i el sol guanyarà terreny. La temperatura pujarà demà i el sol i la calor aniran a més durant el cap de setmana.

I si no hi ha un canvi molt gran en el que anuncien els models meteorològics, entre dilluns i dimecres de la setmana que ve tindrem un episodi de calor important amb nits tropicals o tòrrides i temperatura diürna que pot arribar a superar els 35ºC.

- Publicitat -
- Publicitat -

Calonge, poble de llibres celebra el seu quart aniversari centrant-se en la literatura i el joc

El projecte compta amb sis llibreries en funcionament i dos llibreters que es troben en llista d'espera.

Altres notícies