19.8 C
Pals
Diumenge, 6 juliol 2025
- Publicitat -

Dijous assolellat amb vent del sud que perd força

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La confirmació d’una nova jornada assolellada i estable tornarà a pintar el dia càlid, amb components d’estiu. No esperem nuvolositat, o en cas de ser-hi, només quatre núvols alts i prims sense transcendència.

Les temperatures quedaran molt semblants a les d’ahir dimecres, amb 16 graus mínims i ratllant els 25 màxims. El vent de component sud també podrà ser notícia amb cops que podran bufar al voltant dels 40 km/h, a les hores centrals del dia, i disminuint de força de cara al vespre.

Ahir el garbí precisament va fer que la ratxa màxima de vent enregistrada a la xarxa d’estacions del Servei Meteorològic de Catalunya fos la de Palafrugell (58.3 km/h) seguida per l’estació de Castell d’Aro (54.0 km/h). A Roca Maura a l’Estartit (225 m) es van assolir els 61 km/h.

Pels propers dies més calor i més sol, amb dies que mica en mica s’assemblen a un estiu avançat.

- Publicitat -
- Publicitat -

Calella de Palafrugell acaba cantant “El meu avi”, tot i no ser inclosa en el programa oficial

Malgrat que no ha estat inclosa al programa oficial d'aquest any, El meu avi ha tornat a cantar-se aquest...

Altres notícies