19.8 C
Pals
Dimecres, 17 setembre 2025
- Publicitat -

Jornada inestable amb núvols, pluja i descens tèrmic

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dijous que serà la jornada més inestable i insegura de la setmana. L’embossament d’aire fred,  que fa dies que bascula en diferents posicions properes a nosaltres, portant-nos molta variabilitat, avui serà el dia que se’ns acostarà més i el tindrem més a prop. Això ens fa preveure una jornada de ruixats, que podrien ser intensos, tronades i temperatures poc agradables.

L’avís per intensitat de pluja per la primera part del dia sobretot, i en menor grau fins a mitja tarda, ens fa preveure xàfecs importants a la comarca. Segons adverteix l’avís del Servei Meteorològic de Catalunya, tenim perill moderat de rebre ruixats de més de 20 litres amb mitja hora i podran ser localment amb tempesta i amb calamarsa o pedra.

Així doncs, ens despertem amb una matinada que ha estat molt productiva, plujosament parlant, i amb un nou dia que serà molt núvol i amb risc de ruixats a qualsevol hora i amb unes temperatures que no podrà ser gaire generosa que quedarà com a molt a 19-20 ºC, amb la previsió d’uns propers dies, i d’un cap de setmana, sobretot, més càlid i amb predomini del sol.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Sra. Tomasa anuncia el seu comiat amb un concert especial a Barcelona el desembre de 2026

Després de més d’una dècada fent ballar escenaris d’arreu del món, La Sra. Tomasa posa punt i a part a la seva trajectòria. La banda barcelonina, reconeguda pel seu so mestís i avantguardista, ha recorregut 16 països amb més de 500 concerts, actuant en festivals internacionals de primer nivell com Sziget (Hongria), Eurosonic (Països Baixos)

Altres notícies