Vent de garbí amb ambient més càlid

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dijous que comencem jornada amb amb un avís d’una situació meteorològica de risc. I és que avui, estem advertits per un avís de vent de garbí que podrà bufar molt fort amb cops que podran superar els 60-70km/h.

El vent anirà guanyant intensitat al llarg del matí assolint els cops més forts entre migdia i primera hora de la tarda. Aquest mateix vent farà que la temperatura pugi altra vegada, seguint l’efecte muntanya russa en que ens trobem emmarcats aquesta setmana.

Avui el termòmetre màxim tornarà a ratllar els 30 ºC, quedant entre 27 i 28ºC i pujant ben bé entre 4 i 5ºC respecte a ahir dimecres, i tornarem a tenir un migdia molt càlid. La temperatura mínima quedarà molt semblant a la d’ahir i serà de l’ordre dels 14 ºC.

I per avui al vespre, una cua de front podrà donar algun plugim feble i poca cosa més. A partir de demà divendres i el cap de setmana no esperem pluja i les temperatures tornaran a baixar.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Begur dedicarà la 21a edició de la Fira d’Indians al mar i la navegació amb el lema ‘Mar i vela’

Begur celebrarà la 21a edició de la Fira d'Indians els dies 4, 5 i 6 de setembre. La nova edició estarà dedicada al mar i la navegació sota el lema "Mar i Vela". El municipi oferirà concerts, teatre, mercat, visites guiades, exposicions i activitats familiars. La programació també incorporarà novetats per ampliar l'accessibilitat i reforçar la divulgació del patrimoni indià.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies