15.9 C
Pals
Dijous, 23 octubre 2025
- Publicitat -

Matins freds amb predomini del temps assolellat

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El temps anticiclònic s’imposa avui i durant el cap de setmana. Aquest divendres comença fred amb mínimes que han baixat a l’interior del Baix Empordà al voltant dels 2ºC i la màxima rondarà els 16ºC. Estat del cel majoritàriament assolellat amb vent de Tramuntana que bufarà amb força moderada i algunes ratxes fortes al litoral i terç nord de la comarca que poden superar els 60 km/h. A la costa una mica d’alteració marítima amb onades de 2 a 3 metres a causa del vent.

Pel cap de setmana, predomini del sol, estabilitat atmosfèrica amb matins i nits fredes i temperatura diürna una mica més elevada. Dissabte al matí encara amb restes de Tramuntana que s’anirà afeblint.

- Publicitat -
- Publicitat -

El món musical català s’uneix per Palestina amb la campanya ACT X PALESTINE

La campanya ACT X PALESTINE neix com una crida a la mobilització col·lectiva i a l’autogestió de tots els sectors socials. A Catalunya, el món de la música ha reaccionat amb una força excepcional: més d’un centenar de professionals del sector cultural s’han unit per impulsar una xarxa de concerts solidaris arreu del país entre

Altres notícies