14.6 C
Pals
Dimarts, 17 febrer 2026

Intervals de núvols amb ambient poc fred

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui dimarts tindrem una jornada poc assolellada, igual que ahir dilluns. Avui potser la nuvolositat més important l’esperem de cara a la tarda. Seran núvols que fins a mig matí podran ser alts i de cara a la tarda podrien ser una mica més importants.

De cara a la tarda vespre, més de cara al vespre nit al nostre territori empordanès, esperem una nova línia frontal que ens creuaria el país d’oest a est. Aquí al Baix Empordà, d’aquest nou front, només n’esperem la nuvolositat perquè de pluja no ens en portarà.

Les temperatures també seran molt benèvoles i en prou feines baixarem més dels 3-4 ºC mínims i quedarem als 17-18 ºC màxims. Unes temperatures que de cara a demà dimecres podran fer un mínim repunt a l’alça coincidint amb l’arribada d’aquest nou front que impulsarà vent càlid de component sud-oest.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El Museu de la Pesca inicia una setmana d’activitats sobre professions vinculades al mar

La primera activitat serà la sessió de “Converses de taverna”, que tractarà sobre la figura dels Mestres d’aixa al segle XXI.

Altres notícies