17.6 C
Pals
Dijous, 18 setembre 2025
- Publicitat -

Solstici d’hivern amb absència de fred

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui a les 22:49 h entra oficialment l’hivern astròmic, en un del dies amb menys hores de sol de l’any, concretament entre la sortida i la posta del Sol passaran 9 hores i 7 minuts. També és el dia de l’any en què l’ombra projectada és més llarga, ja que els rajos de llum del sol arriben més inclinats.

Respecte al temps que farà aquest dimecres, alguns núvols residuals al matí del front que ens ha creuat la passada matinada, però que ràpidament aniran marxant i en general gaudirem de força clarianes i estones de sol entre migdia i tarda. El vent que ha bufat els darrers dos dies entre migjorn i garbí, avui ja estarà encalmat, i la temperatura serà relativament elevada per l’època de l’any, mínimes entre 8 i 11 ºC i la màxima entre els 17 i 19 ºC.

Pels propers dies tranquil·litat meteorològica ben bé fins passat Sant Esteve. Demà baixa una mica la temperatura de forma transitòria, però del 23 al 28 de desembre suavitat tèrmica, estabilitat atmosfèrica  i no s’espera pluja. 

- Publicitat -
- Publicitat -

Esquerra reclama al Govern que actuï pel veto de l’estelada al Bisbal Bàsquet

Esquerra Republicana demana al Govern que intervingui davant el veto de la Federació Espanyola de Bàsquet a la samarreta amb estelada del Bisbal Bàsquet. El partit defensa que l’equip ja l’havia utilitzada durant anys sense problemes. Tot i acceptar la decisió, el club no la comparteix i segueix venent la samarreta original als seus aficionats.

Altres notícies