Temps variable encara amb forces núvols, però algunes clarianes

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Seguim amb previsió de temps varible que cada vegada més ens farà parlar de dies inestables  i no tan de dies plujosos. Mica en mica el cel podrà obrir-se i avui podem parlar d’una jornada que, tot i la nuvolositat, no serà plujosa. Tot i això, no farem net del tot, i encara potser no tindrem la sort de poder veure el sol.

El lleuger canvi en la previsió respecte a ahir és la disminució del risc de pluja. I també que a partir de demà les clarianes seran més freqüents, i es podran combinar els núvols amb estones de més sol.

L’estat de la mar tornarà a ser notícia avui i tindrem maregassa a tota la costa baix empordanesa, amb vent de llevant que bufarà moderat i provocarà també mar de fons de component est. Aquesta situació també s’allargarà a demà dimecres, tot i que al al final del dia disminuirà el factor de risc.

Avui les temperatures seran amb una mica més d’amplitud que les d’ahir: anirem dels 7-9 graus mínims als quasi 15 màxims.

La primavera variable comença a entrar al joc de la meteorologia, com ha de ser. I la previsió seguirà amb aquesta tònica inestable i poc definida. Fins i tot, semblaria que tot i la millora que ens portaran els propers dies, ja tenim un altre episodi preparat per afectar-nos amb noves precipitacions.

- Publicitat -
- Publicitat -

Sant Jordi Musical omplirà l’Antiga Fàbrica Estrella Damm amb una marató de concerts el 23 d’abril

Barcelona tornarà a celebrar el Sant Jordi amb música en directe gràcies a una nova edició del Sant Jordi Musical, que tindrà lloc el pròxim 23 d’abril a l’Antiga Fàbrica d’Estrella Damm. La proposta presenta una jornada intensiva de concerts des del migdia fins al vespre amb un cartell ampli i divers que combina grans

Altres notícies