23.7 C
Pals
Divendres, 20 juny 2025
- Publicitat -

Els 12 noms seleccionats pel Sona 9

Ràdio Capital
Ràdio Capitalhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Tot a punt per l’edició d’enguany del concurs de maquetes Sona 9, que arriba a la setzena edició, i de la qual ja en coneixem els 12 noms seleccionats, després de dos mesos de convocatòria.Els 12 grups classificats per als concerts preliminars de la 16a edició del Sona9 2016 són:Carlovich (pop, Santa Maria del Camí, Mallorca)
Chet (pop-folk, Barcelona)
El Fugitiu (rumba-reggae, Manresa)
Geografies (rock, València)
Iuh (folk-rock, Barcelona)
Lafebre (rock, Barcelona)
Lakaste (pop-folk, Figueres)
La Mala Fi (pop psicodèlic, Barcelona)
Miaú (rumba-reggae, Vilafranca del Penedès)
Paper de Plàstic (pop, Barcelona)
Retirada! (rock, Barcelona)
Rupits (soft-rock, Gironella)Per segon any consecutiu el festival Canet Rock coorganitza el Premi per Votació Popular, el guanyador del qual actuarà al festival el dia 2 de juliol. La votació dels 12 candidats al Premi Popular Sona9 – Canet Rock estarà activa del 30 de maig al 6 de juny, de manera que el públic podrà votar el seu grup preferit a través del web del concurs.Entre els guanyadors d’anteriors edicions, destaquen noms com La iaia, Nyandú, The Gruixuts (que es van imposar a Manel!), Miquel Abras o Copa Lotus. L’any passat els 3 noms finalistes van ser Trau, Pantaleó i Manuela Kant.

Font: Per no dir res

{$excerpt:n}

- Publicitat -
- Publicitat -

El MMVV 2025 porta Maria Arnal, Jay-Jay Johanson, Sidonie i Mishima a Vic

El Mercat de Música Viva de Vic (MMVV) celebrarà la seva 37a edició del 17 al 21 de setembre amb una programació de 73 actuacions que combinen talent local, estatal i internacional. La nova direcció artística —formada per Joan Rial, Jordi Casadesús i Rubèn Pujol— aposta per consolidar el MMVV com una fira musical de

Altres notícies