Els comerciants de Sant Feliu ja poden subministrar-se amb energies d’origen renovable

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Els comerciants de Sant Feliu ja poden subministrar-se amb energies d'origen renovable
Loading
/

L’associació Guíxols Comerç i Turisme oferirà als seus associats subministrament d’energies d’origen 100% renovables gràcies a un acord amb l’empresa banyolina Agrienergia. La companyia del Pla de l’Estany és una comercialitzadora i distribuïdora d’energia que amb aquest acord desembarca a la Costa Brava. Agrienergia oferirà un estudi previ gratuït a cada negoci. Els comerciants posen en valor el fet que sigui una empresa local, sense teleoperadors automàtics i amb persones properes. David Novi és el president dels comerciants.

Agrienergia i Guíxols Comerç i Turisme oferiran d’aquesta manera preus i condicions per cada client i els assessoraran per millorar la seva gestió.

- Publicitat -
- Publicitat -

CaixaBank i la Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre renoven el seu conveni de col·laboració

CaixaBank i la Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre han renovat el seu acord. El conveni obre una línia de crèdit de 100 milions d’euros. Els associats tindran condicions preferents per renovar instal·lacions, obtenir liquiditat i millorar la gestió. També rebran suport especialitzat per adaptar els seus negocis a les necessitats actuals del sector turístic local.

Altres notícies