Els horts urbans de Santa Cristina estan quasi a punt

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Els horts urbans de Santa Cristina estan quasi a punt
Loading
/

L’Ajuntament de Santa Cristina està construint 20 horts urbans en terreny municipal a l’entrada de la urbanització del Golf, prop de la C-65.

Aquests horts se cediran a partir d’un procés de selecció amb unes bases i condicions amb les que els serveis socials estan treballant. El regidor de Santa Cristina Joan Alcalde va dir que estarien per finals del mes de setembre però encara no han sortit. Tot i així, segons va avançar, es basaran en les rendes i per tant estarien dirigits a les persones més necessitades.

Cada hort té uns 70 metres quadrats, i malgrat la inversió prevista era de 25.000€, sembla que augmentarà per imprevistos en les obres.

Ara quedarà per fer la balla que tanqui les parcel·les i posar-hi fems.

- Publicitat -
- Publicitat -

Protecció Civil demana prudència pel reforç del vent amb ratxes intenses a l’Empordà i el Pirineu

El telèfon d’emergències ha rebut més d’un miler de trucades per incidències. Les ratxes poden superar els 90 quilòmetres per hora i també es preveu fort onatge i noves nevades.

Altres notícies