En marxa la campanya “Rasca l’unça” a Palafrugell

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Les parades dels mercats de la fruita i verdura, el de la carn i el del peix reparteixen les butlletes “rasca-rasca”. La campanya, que s’allargarà fins el 4 de juny, és una iniciativa per atraure més visitants i compradors. Els clients poden guanyar diversos premis, gràcies a la implicació del teixit comercial i turístic de la vila.

Hi ha premis de diferents categories, que van des de nits d’hotels i entrades al festival de música de Cap Roig, fins a descomptes en comerços, esmorzars de franc als voltants del mercat o promocions per anar a fer un vermut als locals especialitzats de la vila. Ja fa sis anys que es va iniciar la campanya “Rasca l’unça”, que s’articula al voltant del Mercat Municipal en les seves tres vessants. En aquesta edició s’ha recuperat una categoria, l’Unça Obsequi, en què el premi té relació amb la conscienciació sobre el malbaratament alimentari.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El Canet Rock 2026 esgota les 25.000 entrades quatre mesos abans del festival

El Canet Rock torna a demostrar la força del festival i la fidelitat del seu públic. A quatre mesos de la seva celebració, l’organització ja ha anunciat que s’han exhaurit les 25.000 entrades disponibles per a l’edició de 2026, confirmant l’enorme expectació que genera cada any la cita musical. El pròxim 4 de juliol, el

Altres notícies