10.6 C
Pals
Dimarts, 23 desembre 2025
- Publicitat -

Entitats ecologistes exigeixen a l’Ajuntament de Begur que aturin les obres de Montcal

SOS Costa Brava i l’Entitat SOS Aiguafreda - Salvem la Costa de Begur han convocat una concentració i acte de protesta davant l’Ajuntament de Begur demà a les 11h

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Entitats ecologistes exigeixen a l'Ajuntament de Begur que aturin les obres de Montcal
Loading
/

La Plataforma de defensa del litoral SOS Costa Brava i l’Entitat SOS Aiguafreda – Salvem la Costa de Begur han convocat una concentració i acte de protesta davant l’Ajuntament de Begur demà a les 11h per exigir a l’Ajuntament de Begur la immediata aturada de les obres que s’han iniciat al sector urbanitzable de Montcal, amb afectació a l’Espai d’Interès Natural Muntanyes de Begur.

Ho explica Irene Gisbert, coordinadora de SOS Costa Brava.

Així doncs, segons han informat les entitats, demà a la concentració es lliurarà a l’Ajuntament la petició formal d’aturada de les obres amb la justificació del deure d’actuar de forma immediata per part de l’Ajuntament de Begur, i s’exposaran els motius pels que es sosté que la Corporació Municipal “està obligada a comunicar la paralització dels treballs amb la màxima urgència”.

- Publicitat -
- Publicitat -

Ràdio Capital desplega una programació especial de Nadal amb actualitat, ficció sonora, música i una gran cita en directe

Ràdio Capital estrena una programació especial de Nadal que s’emetrà els dies 25 i 26 de desembre, i l’1 i 6 de gener de 2026. L’emissora ofereix resums informatius de l’Empordà, ficció sonora, especials musicals, contes de Nadal i el programa especial de Cap d’Any, amb una gran festa en directe.

Altres notícies