Es rebenta una canonada d’aigües fecals i s’acaba tallant la carretera de Palamós a Sant Feliu de Guíxols

La Policia Local ha tallat la circulació d'aquest carrer i els Bombers estan treballant en les primeres accions preventives i de reparació

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Una canonada d’aigües fecals s’ha rebentat aquest vespre a les 20:30 h a Sant Feliu de Guíxols, a l’alçada de la carretera de Palamós, a la cantonada amb el carrer Joan Casas, segons apunten fonts de l’ajuntament del municipi. La Policia Local ha tallat la circulació d’aquest carrer i els Bombers estan treballant en les primeres accions preventives i de reparació. L’empresa de manteniment també està assabentada de l’incident i hi estan treballant.

La vorera on s’ha produït aquesta fuita ha quedat totalment aixecada i un dels edificis s’ha desallotjat preventivament, a l’espera d’avaluar les afectacions en l’estructura i la fonamentació per part de tècnics municipals d’urbanisme. Als veïns se’ls ha ofert la possibilitat de dormir en una pensió, però de moment s’han quedat a la zona per veure si se soluciona el problema.

Segons apunten fonts municipals, es tractaria d’una canonada d’aigües brutes, previsiblement de l’estació de bombeig o bé del port o de la depuradora. L’alcalde de Sant Feliu de Guíxols, Carles Motas, és també és a la zona on s’ha produït la incidènci ajudant en les tasques de coordinació.

Estem treballant per ampliar la informació.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Placebo celebraran 30 anys amb una gira especial que passarà per Barcelona

La banda britànica Placebo ha anunciat una gran gira internacional per celebrar el 30è aniversari del seu debut, publicat l’any 1996. El tour, que tindrà lloc entre setembre i desembre de 2026, posarà el focus en els seus inicis amb un repertori centrat en els discos “Placebo” i “Without You I’m Nothing”. El duet format

Altres notícies