Inspeccionen establiments de Palamós, Sant Feliu de Guíxols i Palafrugell per explotació laboral

Cinc dels expedients oberts són per infringir la normativa laboral i els altres cinc són en aplicació de la llei d'estrangeria.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
La Guàrdia Civil i la Policia Nacional ha detingut cinc persones i han obert deu expedients en un operatiu conjunt contra l’explotació laboral a Palamós, Sant Feliu de Guíxols i Palafrugell entre altres pobles de la demarcació de Girona.
Aquest operatiu ha comptat amb la col·laboració d’Inspecció de Treball i ha consistit en inspeccionar onze locals comercials de Girona, Salt (Gironès), Sant Feliu de Guíxols, Palafrugell, Palamós i Blanes (Selva). En les inspeccions, els agents han identificat 36 treballadors. Cinc dels expedients oberts són per infringir la normativa laboral i els altres cinc són en aplicació de la llei d’estrangeria. Si els expedients prosperen es podrien traduir en sancions d’entre 10.000 euros i un milió.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Banner EGM Ràdio Capital

Balanç: El temporal deixa rius desbordats, més de 170 litres de pluja i nombroses inundacions al Baix Empordà

El temporal ha colpejat amb força el Baix Empordà durant la matinada i el matí d’aquest diumenge. El Ridaura ha superat els 300 metres cúbics per segon i el Daró s’ha acostat als 180. Castell d’Aro ha acumulat més de 170 litres per metre quadrat. Les inundacions han afectat sobretot la Vall d’Aro, Calonge i Sant Antoni. La situació ha millorat durant la tarda.
- Publicitat -

Altres notícies