10.4 C
Pals
Dimarts, 2 març 2021

Èxit de la 20a edició de la “Botiga al carrer” de Platja d’Aro

Una cinquantena d’establiments hi van participar

El més llegit

VÍDEO: Així circulava el Tren Petit per Palamós i el Baix Empordà, en el 65è aniversari del seu darrer viatge

Aquest final del mes de febrer ha fet 65 anys que el Tren Petit, que unia Palamós amb Girona,...

Passaport de vacunació: què en pensen els hotelers de la Costa Brava?

La Comissió Europea està treballant en la creació d'un passaport “de vacunació”. Aquest certificat serviria per demostrar que una persona s’ha vacunat i, per tant, podria desplaçar-se amb més llibertat.

Sant Feliu de Guíxols tindrà un centre de trail running

Sant Feliu de Guíxols tindrà el seu propi centre de trail running. Així es va decidir a l'últim ple de l'Ajuntament, celebrat aquest passat dijous 25 de febrer. Junts per Catalunya va presentar una moció per a proposar la creació d'un centre de trail running que ha de convertir-se en un element de dinamització de la ciutat.

Set denúncies per tinença i consum de drogues a la via pública en un mes a Palafrugell gràcies a la unitat canina

Intensifiquen el patrullatge diari a les zones on tenen detectat que hi pot haver tràfic d'estupefaents
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -

Una cinquantena d’establiments van participar el passat cap de setmana a la 20s edició de la “Botiga al carrer” de Platja d’Aro. L’Associació d’Empresaris de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró (AdEM) n’ha fet una valoració positiva malgrat un estiu complex degut a la COVID-19.

La ‘Botiga al carrer’ va començar concretament divendres 11 de setembre i el cap de setmana es va omplir de gent durant la celebració d’activitats infantils, màgia i diversos tallers.

Un punt fort d’enguany va ser el Sorteig Extraordinari d’Instagram impulsat per l’AdEM . Hi van participar 71 persones que van publicar prop de cent stories. Els tres premis eren una estada d’una nit a l’Hotel Bulevard, dos menús gastronòmics al restaurant Chiara Mar i un val de 1.000€ a utilizar en un mínim de deu establiments participants.

Cal destacar la bona predisposició i els esforços que han mostrat els establiments per associar-se a diverses campanyes per promoure Platja d’Aro i fer-ne un lloc de primera fila en activitats turístiques com l’oci, la restauració i les botigues de roba.

Així, malgrat les dificultats creades per la COVID-19, la “Botiga al carrer” d’enguany ha estat un èxit ja que s’ha aconseguit enfortir el teixit comercial i empresarial del municipi.

- Publicitat -
- Publicitat -

Últimes notícies

Passaport de vacunació: què en pensen els hotelers de la Costa Brava?

La Comissió Europea està treballant en la creació d'un passaport “de vacunació”. Aquest certificat serviria per demostrar que una persona s’ha vacunat i, per tant, podria desplaçar-se amb més llibertat.

Altres notícies