24.1 C
Pals
Divendres, 27 novembre 2020

Èxit de la 20a edició de la “Botiga al carrer” de Platja d’Aro

Una cinquantena d’establiments hi van participar

El més llegit

Quina presència té el coronavirus a les aigües residuals del Baix Empordà?

Malgrat quan el coronavirus està a l'aigua residual probablement ja no és infecciós, les dades que es recullen poden donar una perspectiva de la situació del virus a la zona.

El TSJC conclou que Torroella de Montgrí va vulnerar la llibertat ideològica denegant el permís per a una carpa a C’s

Confirma la sentència del jutjat contenciós 1 de Girona i imposa 2.000 euros de costes processals a l'ajuntament

Palamós dona llum verda a la construcció d’un habitatge social cooperatiu

L'Ajuntament de Palamós i la cooperativa d'habitatge Sostre Cívic ja havien aprovat el febrer del 2019 un protocol per...

28.475 habitants del Baix Empordà només hi passen una temporada

Segons l'Institut d'Estadística de Catalunya (Idescat), el 2019 la població estacional del Baix Empordà va ser de 28.475 habitants,...
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -

Una cinquantena d’establiments van participar el passat cap de setmana a la 20s edició de la “Botiga al carrer” de Platja d’Aro. L’Associació d’Empresaris de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró (AdEM) n’ha fet una valoració positiva malgrat un estiu complex degut a la COVID-19.

La ‘Botiga al carrer’ va començar concretament divendres 11 de setembre i el cap de setmana es va omplir de gent durant la celebració d’activitats infantils, màgia i diversos tallers.

Un punt fort d’enguany va ser el Sorteig Extraordinari d’Instagram impulsat per l’AdEM . Hi van participar 71 persones que van publicar prop de cent stories. Els tres premis eren una estada d’una nit a l’Hotel Bulevard, dos menús gastronòmics al restaurant Chiara Mar i un val de 1.000€ a utilizar en un mínim de deu establiments participants.

Cal destacar la bona predisposició i els esforços que han mostrat els establiments per associar-se a diverses campanyes per promoure Platja d’Aro i fer-ne un lloc de primera fila en activitats turístiques com l’oci, la restauració i les botigues de roba.

Així, malgrat les dificultats creades per la COVID-19, la “Botiga al carrer” d’enguany ha estat un èxit ja que s’ha aconseguit enfortir el teixit comercial i empresarial del municipi.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Últimes notícies

La Generalitat incrementa l’aportació del PUOSC i destinarà 8,4MEUR al Baix Empordà fins al 2024

L'Alt Empordà concentra més d'un terç de la inversió seguit del Baix Empordà, el Gironès i el Ripollès

Agricultura invertirà 4,7 MEUR per revestir la resclosa de Colomers

El Departament ja ha destinat 80.000 euros per tapar les fuites del temporals i el desgast de la presa

‘Des del dia1’, el nou senzill dels 31FAM

Després del seu darrer èxit “Un plan B”, alegre i festiu, 31 FAM torna amb “Des del dia1” el 2on avançament del que serà el seu nou treball. Des del dia1 és un tema més pausat, més emotiu… Aquest 2020 ha estat un any diferent, trist, on hem estat tancats, sense festes i sense reunions…

Gertrudis i Doctor Prats estrenen nova versió de ‘No em dóna la gana’

Gertrudis i Doctor Prats, dues de les formacions més en forma de la música festiva actual, uneixen el seu talent per a regalar als seus seguidors una nova versió de “No em dóna la gana”, la cançó que dona títol al darrer disc dels de La Garriga. El resultat és un hit ballable, fresc i…

Maluks arriben amb ‘Me toca’ al costat de La Fúmiga

Aquest divendres ha arribat l’estrena de ‘Me toca’, que formarà part del primer disc de Maluks, una formació valenciana que combina el rap amb la música urbana i amb un missatge molt canyer i feminista. Produïda pel músic, DJ i productor bagenc Puxi, “Me toca” té una potent base electrònica de cadència dancehall i metalls…

Altres notícies