24.1 C
Pals
Dissabte, 19 setembre 2020

Èxit de la 20a edició de la “Botiga al carrer” de Platja d’Aro

Una cinquantena d’establiments hi van participar

El més llegit

Alumnes Palafrugell i Palamós falten a classe a les tardes per demanar la jornada contínua

A l'Escola Josep Barceló i Matas de Palafrugell i a l'Institut-escola Vila-Romà de Palamós part dels alumnes han faltat a classe a les tardes per a protestar contra la negativa d'Educació de permetre la jornada contínua a les escoles de Catalunya.

Jordi Soler compartirà l’alcaldia de Calonge però no aclareix amb qui

El líder de Junts per Catalunya, Jordi Soler, no acabarà el mandat com a alcalde si prospera la moció de censura que ha presentat

Gairebé tota l’oposició de Calonge presenta una moció de censura

Tot i que el comunicat no ho explicita, cal assumir que liderarà el nou govern l'exalcalde Jordi Soler. Els grups que presenten la moció sumen majoria

Les Illes Medes protagonistes en un dels canals de notícies més vistos d’Europa

Les colònies de corall necessitaran centenars d’anys per restablir-se a la reserva natural de les Illes Medes segons han explicat els experts al canal de notícies internacional Euronews

Una cinquantena d’establiments van participar el passat cap de setmana a la 20s edició de la “Botiga al carrer” de Platja d’Aro. L’Associació d’Empresaris de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró (AdEM) n’ha fet una valoració positiva malgrat un estiu complex degut a la COVID-19.

La ‘Botiga al carrer’ va començar concretament divendres 11 de setembre i el cap de setmana es va omplir de gent durant la celebració d’activitats infantils, màgia i diversos tallers.

Un punt fort d’enguany va ser el Sorteig Extraordinari d’Instagram impulsat per l’AdEM . Hi van participar 71 persones que van publicar prop de cent stories. Els tres premis eren una estada d’una nit a l’Hotel Bulevard, dos menús gastronòmics al restaurant Chiara Mar i un val de 1.000€ a utilizar en un mínim de deu establiments participants.

Cal destacar la bona predisposició i els esforços que han mostrat els establiments per associar-se a diverses campanyes per promoure Platja d’Aro i fer-ne un lloc de primera fila en activitats turístiques com l’oci, la restauració i les botigues de roba.

Així, malgrat les dificultats creades per la COVID-19, la “Botiga al carrer” d’enguany ha estat un èxit ja que s’ha aconseguit enfortir el teixit comercial i empresarial del municipi.

- Publicitat -
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -
- Publicitat -

Últimes notícies

Jutjaran un veí de Palafrugell acusat de traficar amb drogues

L'Audiència de Lleida jutjarà el 23 i 24 de setembre 10 persones acusades de formar part d'una xarxa dedicada...

Els museus Dalí obriran fins l’1 de novembre

En el cas del museu de Figueres i el castell de Púbol obriran de dimecres a diumenge a partir de dos quarts d'onze del matí fins les tres de la tarda

Lady Gaga estrena el videoclip de ‘911’

Lady Gaga acaba de presentar el videoclip de ‘911‘ una de les cançons més ballables del seu disc “Chromatica” i que va gravar durant el mes d’agost. El vídeo és un homenatge a la pel·lícula de 1969 “El color de la granada“, un film de Sergei Parajanov que és conegut per la seva bellesa visual,…

The Smashing Pumpkins donen nous detalls del disc “Cyr”

The Smashing Pumpkins han explicat que el seu nou disc es dirà “Cyr” i que es publicarà el 27 de novembre. Serà un disc doble format per 20 cançons amb temes com ‘The colour of love’ o la cançó que dóna nom al disc i que vam poder escoltar fa alguns dies. El disc s’editarà…

La Bisbal d’Empordà presenta Mirell, un festival de documental musical

La programació de la nova proposta cultural, que pren el nom del joc popular empordanès, inclourà un total de sis documentals, una pel·lícula, un concert i 10 convidats

Altres notícies