17.6 C
Pals
Divendres, 19 setembre 2025
- Publicitat -

Ferida una dona per la seva exparella en un descampat a les Gavarres

Els mossos busquen l'agressor que va lligar la seva exparella a un descampat, la va ruixar amb un líquid irritant i la va ferir amb un objecte punxant

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Una dona va ser sagrestada i agredida per la seva exparella en un descampat del massís de Les Gavarres, a Girona, la nit de dissabte a diumenge. Els Mossos d’Esquadra estan buscant l’home que la va sagrestar, lligar i agredir amb un objecte punxant i líquid irritant, segons han confirmat els Mossos d’Esquadra de Girona a Ràdio Capital.

Hi ha una investigació oberta per trobar l’agressor que es va endur a la víctima fins allà lligada. La víctima va poder escapar-se’n i va aconseguir arribar caminant fins a Quart, on va demanar ajuda a uns veïns. La dona va haver de ser atesa a l’Hospital Josep Trueta de Girona perquè encara que no tenia ferides de gravetat, li havia donat un cop al cap, tenia talls a les mans i l’havia punxada a la zona del pit.

Segons el relat de la víctima confirmat pel Diari Ara, la dona va estar retenida durant hores i en plena matinada, cap als voltants de les tres, l’home la va lligar i se la va endur amb el cotxe fins a un descampat, on la va fer baixar del vehicle per agredir-la.

- Publicitat -
- Publicitat -

RAYE portarà la seva gira mundial al Palau Sant Jordi de Barcelona el 13 de febrer de 2026

La cantant britànica RAYE ha anunciat les dates del seu nou tour mundial, THIS TOUR MAY CONTAIN NEW MUSIC, que farà parada a Barcelona el 13 de febrer de 2026 al Palau Sant Jordi. Les entrades es posaran a la venda el dijous 25 de setembre a través de Live Nation. Les artistes Absolutely i

Altres notícies