24.8 C
Pals
Dilluns, 23 juny 2025
- Publicitat -

Ferida una motorista en un accident al polígon la Riera d’Esclanyà, entre Regencós i Palafrugell

La noia ha quedat ferida i un helicòpter del Servei d'Emergències Mèdiques (SEM) l'ha hagut de traslladar a l'Hospital Dr. Josep Trueta de Girona

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Una motorista ha resultat ferida aquest migdia després d’un accident a la carretera entre Regencós i Palafrugell, a l’alçada del polígon industrial La Riera d’Esclanyà. Els fets han passat sobre les 13 h d’aquest dilluns, i hi han treballat equips de la Policia Local de Begur, Mossos d’Esquadra i Bombers.

Segons ha explicat la Policia Local de Begur a Ràdio Capital, la noia ha resultat ferida i un helicòpter del Servei d’Emergències Mèdiques (SEM) l’ha hagut de traslladar a l’Hospital Dr. Josep Trueta de Girona.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Una nit històrica a l’ÍTACA: Oques Grasses omplen l’Estartit amb un concert davant 12.000 persones

El Festival ÍTACA va viure aquest dissabte una de les nits més memorables de la seva trajectòria. La platja Gran de l’Estartit es va convertir en un autèntic clam col·lectiu amb la presència de 12.000 persones, en la vetllada més multitudinària que ha acollit mai el certamen. L’aforament, ampliat davant l’enorme expectació generada per la

Altres notícies