25.3 C
Pals
Dimecres, 2 juliol 2025
- Publicitat -

Força Sol però amb un ambient fred

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La setmana comença amb bon temps i una temperatura que s’ha normalitzat amb valors més pertinents amb l’època de l’any. Avui en general dominarà el Sol amb la presència d’alguns núvols poc desenvolupats. 

La temperatura mínima serà sensiblement més baixa respecte la que teníem fa una setmana i serà inferior als 5 ºC a la zona interior de l’Empordà. Per altra banda la màxima serà també més baixa avui entre els 15 ºC i 16 ºC. 

El vent bufarà de component nord amb força entre fluixa i moderada. La situació marítima estarà una mica alterada amb maregassa, és a dir, onades que poden superar els 2.5 metres d’alçada. 

Pels propers dies esperem un temps semblant, amb força sol però amb temperatures baixes.

- Publicitat -
- Publicitat -

Coses úniques

“Per a tu, jo seré únic al món”. La frase és d’Antoine de Saint-Exupéry. El lloc on la veig...

Altres notícies