10.9 C
Pals
Dissabte, 14 febrer 2026

GALERIA: El temporal cobreix d’escuma la platja de Pals

Les dunes de la platja de Pals aparèixen cobertes per abundant escuma de mar a causa del temporal

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

A part de l’abundant pluja, aquest temporal ha vingut acompanyat de vent i alteració marítima. Precisament l’onatge de fins a 4 metres d’alçada ha produït unes imatges espectaculars en cobrir d’escuma de mar les dunes de la platja de Pals.

La presència de tanta escuma té un origen natural i no es deu a l’abocament de cap producte contaminant d’origen artificial.

L’agitació marítima permet atrapar bombolles d’aire que al quedar barrejades juntament amb l’abundant presència de matèria orgànica fruit de la descomposició natural (algues, plàncton, i altres microorganismes), dona lloc a l’escuma de mar.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Rua de Carnaval de Platja d’Aro reuneix 67 colles i més de 5.000 figurants

Platja d’Aro ha celebrat aquest dissabte 14 de febrer la Gran Rua de Carrosses i Comparses del Carnaval 2026,...

Altres notícies