27 C
Pals
Dimarts, 15 juliol 2025
- Publicitat -

Gerard Aledo presenta el seu projecte personal amb ‘Quan tot hagi acabat’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Gerard Aledo, exlíder de la coneguda banda Animal, ha presentat “Quan tot hagi acabat”, una bonica cançó que canta a aquella persona a qui s’ha vist obligat a deixar de veure, i imagina totes aquelles coses que aviat podran tornar fer juntes per recuperar el temps perdut. El cantant, a més, ha acompanyat aquest tema amb un videoclip amb imatges dels seus seguidors que reflecteixen bonics moments d’aquella vida quotidiana desconfinada, que ara tant enyorem i valorem.

Aquesta és una primera carta de presentació d’Obrint els ulls, el nou projecte del cantant que ara enceta un camí més personal i intimista sota el seu nom propi, i que veurà la llum properament. “Em fa immensament feliç poder anunciar que a partir d’ara em deixaré emportar pel que soc i pel que sento. Les cançons segueixen parlant de mi, de les meves vivències, d’amor i desamor”, explica el cantant.

Gerard Aledo havia posicionat Animal com un dels grups més consolidats del pop català amb només dos discos gràcies a èxits que van arribar a número u a les llistes de les principals emissores de ràdio del país, com “Només amb tu”, “Fets a mida” o “Si tot va bé”.

L’entrada Gerard Aledo presenta el seu projecte personal amb ‘Quan tot hagi acabat’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:22:15

Xicranda: “Gravar un àlbum amb havaneres inèdites de Roglan ha estat una oportunitat única i especial”

Aquest dimecres 16 de juliol, el duet d'havaneres Xicranda presenta el seu nou àlbum, amb havaneres inèdites del compositor de 'La Barca Xica', en un acte a la Biblioteca de Palafrugell. Recuperem el que ens van explicar durant el programa especial de la Cantada d'Havaneres de Calella.

Altres notícies