girl in red anuncia concert a Barcelona el 16 de setembre

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

girl in red actuarà per primera vegada a Barcelona i ho farà el 16 de setembre al Sant Jordi Club.

L’artista ha aconseguit amb poc temps un lloc a la indústria musical arribant fins i tot a obrir els concerts de Taylor Swift o a actuar en festivals com Coachella, Glastonbury o Lollapalooza.

La gira forma part de la presentació del seu segon disc “I’M DO IT AGAIN BABY!” que està previst que arribi aquesta primavera.

Les entrades es posen a la venda el proper 15 de març a les 10 del matí a través de DICE i a un preu de 38 euros (+despeses)

L’entrada girl in red anuncia concert a Barcelona el 16 de setembre ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Bisbal d’Empordà reformarà la plaça Nova amb una inversió de prop de mig milió d’euros

L’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà aprovarà definitivament el projecte de reforma de la plaça Nova aquest mes de setembre. L’actuació compta amb una inversió de prop de 509.000 euros i permetrà renovar completament el paviment, les xarxes de serveis i els elements urbans d’un dels espais més cèntrics de la ciutat.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies