17.6 C
Pals
Dimecres, 17 setembre 2025
- Publicitat -

Harry Styles actuarà el 12 de juliol a l’Estadi Olímpic de Barcelona

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Harry Styles ha anunciat noves dates de la gira “Love on Tour“, que passarà el 12 de juliol a l’Estadi Olímpic de Barcelona. L’artista comptarà amb la banda Wet Leg com a artista convidada.

No serà l’únic concert que el músic farà a l’estat, ja que dos dies després estarà al nou Espai Mad Cool de Madrid.

Les entrades pels dos concerts es posaran a la venda el 2 de setembre, tot i que el dia abans hi haurà prevenda a LiveNation.es.

Serà el primer cop que Styles actuï a Barcelona des de la gira del 2018.

PREUS:

PISTA PODS (1º categoria): (Jonny’s Place, Hollywood y Bishopsgate): 149€ + 1,1€ charity + 20€ despeses
PISTA FRONT (2º categoria): 110€ + 1,1€ charity + 14,50€ despeses
PISTA BACK (3º categoria): 85€ + 1,1€ charity + 11,50€ despeses
GRADA (1º categoria): 125€ + 1,1€ charity + 16,50€ despeses
GRADA (2º categoria): 110€ + 1,1€ charity + 14,50€ despeses
GRADA (3º categoria): 90€ + 1,1€ charity + 12,00€ despeses
GRADA (4º categoria): 70€ + 1,1€ charity + 9,50€ despeses
GRADA (5º categoria): 55€ + 1,1€ charity + 7,50€ despeses

L’entrada Harry Styles actuarà el 12 de juliol a l’Estadi Olímpic de Barcelona ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Sra. Tomasa anuncia el seu comiat amb un concert especial a Barcelona el desembre de 2026

Després de més d’una dècada fent ballar escenaris d’arreu del món, La Sra. Tomasa posa punt i a part a la seva trajectòria. La banda barcelonina, reconeguda pel seu so mestís i avantguardista, ha recorregut 16 països amb més de 500 concerts, actuant en festivals internacionals de primer nivell com Sziget (Hongria), Eurosonic (Països Baixos)

Altres notícies