Incendi en un pis de Sant Feliu de Guíxols

Ha cremat una habitació dormitori d'un pis de la tercera planta

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest dissabte al migdia s’ha declarat un incendi en un edifici de Sant Feliu de Guíxols. Ha passat a l’avinguda Saragossa de la localitat, al número 21.

Ha cremat una habitació dormitori d’un pis de la tercera planta. Els bombers han rebut l’avís a la una del migdia, i han extingit el foc a les 2, una hora després.

Segons explica l’Ajuntament, hi ha hagut 8 ferits lleus, alguns d’ells menors, la majoria per inhalació.
La Policia Local de Sant Feliu de Guíxols ha estat el primer cos de seguretat en arribar al lloc dels fets, i posteriorment els Bombers i SEM.

En el primer moment, la Policia Local ha procedit a evacuar les dues primeres plantes de l’immoble per evitar més ferits per inhalació.

Dins del pis no hi havia ningu, quan els serveis d’emergència han arribat, segons els bombers. Ara bé, amb una autoescola han hagut de rescatar dues persones del balcó del quart pis. Una tenia asma i l’altra tenia mal a una cama. Els ha atès el SEM.

No han trascendit els motius de l’incendi.

En l’extinció hi han participat 4 vehicles dels bombers.

- Publicitat -
- Publicitat -

Km.0 actuarà aquest divendres a la Sala Wolf dins del Festival Empremtes

El grup Km.0 farà parada aquest divendres 17 d’abril a la Sala Wolf en el marc del Festival Empremtes. La formació catalana continua així la presentació del seu nou treball discogràfic amb un concert que promet energia i connexió amb el públic. Nascuts el 2022 i formats per sis músics de diferents punts del territori

Altres notícies